Najczęściej zadawane pytania odnośnie współpracy w formie dropshippingu

  • Czy jest możliwość zwrotu produktu?

    Tak, tę kwestię regulują przepisy. Każdy produkt zakupiony online podlega zwrotowi w ciągu 14 dni. Koszty zwrotu i wysyłki towaru leżą jednak po Państwa stronie.
  • Czy jest możliwa reklamacja produktu?

    Tak.
  • Czy jest możliwa rezerwacja towaru?

    Nie.
  • Jaki jest czas wysyłki towaru?

    Staramy się wysłać towar niezwłocznie po wpłynięciu i opłaceniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.

  • Czy możliwy jest odbiór własnym kurierem?

    Tak, podczas wybierania zamówienia dostępna jest opcja „własny kurier”, dla takiego zamówienia pobierana jest opłaca 1,5zł netto za pakowanie. List przewozowy należy wysłać na adres [email protected]
  • Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

    Nie oferujemy takiej możliwości, można jednak odebrać przesyłkę własnym kurierem, który doręczy ją do dowolnego kraju.
  • Czy oferujecie możliwość integracji poprzez plik XML?

    Tak, informacje o integracji poprzez plik XML dostępne są tutaj.
  • Jakie są zalety dropshippingu?

    • Nie trzeba inwestować własnych środków
    • Nie trzeba wynajmować magazynu
    • Nie trzeba pakować i wysyłać paczek
    • Dostawa do klienta z dnia na dzień
    • Możliwość skupienia się na rozwoju biznesu zamiast na jego obsłudze
  • Jakie są wady dropshippingu:

    • Brak terminów płatności. Wszystkie płatności muszą być regulowane z góry.
    • Brak możliwości odbiorów osobistych przez Państwa klientów.
    • Brak wysyłki pocztą.
    • Mogą wystąpić chwilowe braki magazynowe, niektórych produktów.