Najczęściej zadawane pytania odnośnie współpracy w formie dropshippingu

  1. Czy jest możliwość zwrotu produktu?

  2. Czy jest możliwa reklamacja produktu?

  3. Czy można podjąć współpracę bez prowadzenia działalności gospodarczej?

  4. Czy przed podjęciem współpracy należy podpisać umowę?

  5. W jaki sposób skontaktować się z opiekunem handlowym?

  6. Czy jest możliwa rezerwacja towaru?

  7. Jaki jest czas wysyłki towaru?

  8. Czy możliwy jest odbiór własnym kurierem?

  9. Czy możliwe są inne formy dostawy (Inpost/Paczkomat)

  10. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

  11. Czy dostęp do zdjęć i opisów jest darmowy?

  12. Czy oferujecie możliwość integracji poprzez plik XML?

  13. Jakie są zalety dropshippingu?

  14. Jakie są wady dropshippingu?

  15. Skąd pobrać faktury?

  16. Czy jest możliwa reklamacja produktu?

  17. Na jaki adres zamawiać własnego kuriera?

  18. Który paczkomat wybrać jako nadawczy?

  19. Chcesz żebyśmy nadali za Ciebie paczkę w paczkomacie?

  20. Chcesz wysłać paczkę innym kurierem niż DPD?

Odpowiedzi

  • Czy jest możliwość zwrotu produktu?

    Tak, tę kwestię regulują przepisy. Każdy produkt zakupiony online podlega zwrotowi w ciągu 14 dni. Koszty zwrotu i wysyłki towaru leżą jednak po Państwa stronie.

  • Czy jest możliwa reklamacja produktu?

    Reklamacja dotycząca uszkodzeń powstałych w transporcie jest możliwa wyłącznie na podstawie protokołu szkodowego spisanego w obecności kuriera.

    Reklamacja dotycząca wad producenckich jest możliwa w każdej sytuacji.

  • Czy można podjąć współpracę bez prowadzenia działalności gospodarczej?

    Tak, nasza hurtownia współpracuje także z osobami, które nie prowadzą zarejestrowanej działalności gospodarczej.

  • Czy przed podjęciem współpracy należy podpisać umowę?

    Nie.

  • W jaki sposób skontaktować się z opiekunem handlowym?

    Preferujemy kontakt mejlowy pod adresem [email protected] lub poprzez czat dostępny na stronie.

  • Czy jest możliwa rezerwacja towaru?

    Nie.

  • Jaki jest czas wysyłki towaru?

    Staramy się wysłać towar niezwłocznie po wpłynięciu i opłaceniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.

  • Czy możliwy jest odbiór własnym kurierem?

    Tak, podczas wybierania sposobu dostawy dostępna jest opcja „własny kurier”, dla takiego zamówienia pobierana jest opłata 2zł brutto za pakowanie. List przewozowy należy wysłać na adres [email protected].

  • Czy możliwe są inne formy dostawy (Inpost/Paczkomat)

    Oferujemy wysyłkę paczkomatami. Koszt usługi to 6zł brutto. W cenę wliczona jest opłata za pakowanie. Paczki dowozimy do paczkomatu we wtorki i czwartki. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tego wariantu prosimy o wybranie opcji wysyłki: "Dropshipping (dostawa do paczkomatu)" oraz o przesłanie listu przewozowego na adres: [email protected]

  • Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

    Nie oferujemy takiej możliwości, można jednak odebrać przesyłkę własnym kurierem, który doręczy ją do dowolnego kraju.

  • Czy dostęp do zdjęć i opisów jest darmowy?

    Tak, wszyscy klienci z aktywnymi kontami w hurtowni mogą bezpłatnie korzystać ze zdjęć i opisów dostępnych na stronie. Dodatkowo zdjęcia i opisy dostępne są poprzez plik XML.

  • Czy oferujecie możliwość integracji poprzez plik XML?

    Tak, informacje o integracji poprzez plik XML dostępne są na podstronie Hurtowa integracja poprzez plik XML. Ceny w pliku XML są cenami NETTO.

  • Jakie są zalety dropshippingu?

    • Nie trzeba inwestować własnych środków
    • Nie trzeba wynajmować magazynu
    • Nie trzeba pakować i wysyłać paczek
    • Dostawa do klienta z dnia na dzień
    • Możliwość skupienia się na rozwoju biznesu zamiast na jego obsłudze
  • Jakie są wady dropshippingu?

    • Brak terminów płatności. Wszystkie płatności muszą być regulowane z góry.
    • Brak możliwości odbiorów osobistych przez Państwa klientów.
    • Brak wysyłki pocztą.
    • Mogą wystąpić chwilowe braki magazynowe, niektórych produktów.
  • Skąd pobrać faktury?

    Faktury zbiorcze wystawiamy raz w tygodniu i przesyłamy je na podany w hurtowni adres za pośrednictwem systemu iFirma.

  • Czy jest możliwa reklamacja produktu?

    Tak.

  • Na jaki adres zamawiać własnego kuriera?

    MegaArt
    ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź

  • Który paczkomat wybrać jako nadawczy?

    LOD08B
    ul. Świętojańska 4, 93-493 Łódź
    Do paczkomatów nie jeździmy codziennie jeśli więc zależy Państwu na wysyłce w tym samym dniu najlepiej zrobić zlecenie odbioru i wystawić list z opcją odbioru przez kuriera.

  • Chcesz żebyśmy nadali za Ciebie paczkę w paczkomacie?

    Pamiętaj, że adresując list na taką przesyłkę trzeba wybrać PACZKOMAT jako sposób nadania. Jeśli wybierzesz "odbiór przez kuriera" lub "nadanie w punkcie" urządzenie nie przyjmie przesyłki

  • Chcesz wysłać paczkę innym kurierem niż DPD?

    Nasza hurtownia ma podpisaną umowę wyłacznie z kurierem DPD. Jeśli chcesz wysłać paczkę innym kurierem (Inpost, GLS, UPS itp.) musisz złożyć zlecenie odbioru w wybranej firmie kuriereskiej.