Tak, tę kwestię regulują przepisy. Każdy produkt zakupiony online podlega zwrotowi w ciągu 14 dni. Koszty zwrotu i wysyłki towaru leżą jednak po Państwa stronie.
Reklamacja dotycząca uszkodzeń powstałych w transporcie jest możliwa wyłącznie na podstawie protokołu szkodowego spisanego w obecności kuriera.
Reklamacja dotycząca wad producenckich jest możliwa w każdej sytuacji.
Tak, nasza hurtownia współpracuje także z osobami, które nie prowadzą zarejestrowanej działalności gospodarczej.
Nie.
Preferujemy kontakt mejlowy pod adresem [email protected] lub poprzez czat dostępny na stronie.
Nie.
Staramy się wysłać towar niezwłocznie po wpłynięciu i opłaceniu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 wysyłamy następnego dnia roboczego.
Tak, podczas wybierania sposobu dostawy dostępna jest opcja „własny kurier”, dla takiego zamówienia pobierana jest opłata 2zł brutto za pakowanie. List przewozowy należy wysłać na adres [email protected].
Oferujemy wysyłkę paczkomatami. Koszt usługi to 6zł brutto. W cenę wliczona jest opłata za pakowanie. Paczki dowozimy do paczkomatu we wtorki i czwartki. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tego wariantu prosimy o wybranie opcji wysyłki: "Dropshipping (dostawa do paczkomatu)" oraz o przesłanie listu przewozowego na adres: [email protected]
Nie oferujemy takiej możliwości, można jednak odebrać przesyłkę własnym kurierem, który doręczy ją do dowolnego kraju.
Tak, wszyscy klienci z aktywnymi kontami w hurtowni mogą bezpłatnie korzystać ze zdjęć i opisów dostępnych na stronie. Dodatkowo zdjęcia i opisy dostępne są poprzez plik XML.
Tak, informacje o integracji poprzez plik XML dostępne są na podstronie Hurtowa integracja poprzez plik XML. Ceny w pliku XML są cenami NETTO.
Faktury zbiorcze wystawiamy raz w tygodniu i przesyłamy je na podany w hurtowni adres za pośrednictwem systemu iFirma.
Tak.
MegaArt
ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź
LOD08B
ul. Świętojańska 4, 93-493 Łódź
Do paczkomatów nie jeździmy codziennie jeśli więc zależy Państwu na wysyłce w tym samym dniu najlepiej zrobić zlecenie odbioru i wystawić list z opcją odbioru przez kuriera.
Pamiętaj, że adresując list na taką przesyłkę trzeba wybrać PACZKOMAT jako sposób nadania. Jeśli wybierzesz "odbiór przez kuriera" lub "nadanie w punkcie" urządzenie nie przyjmie przesyłki
Nasza hurtownia ma podpisaną umowę wyłacznie z kurierem DPD. Jeśli chcesz wysłać paczkę innym kurierem (Inpost, GLS, UPS itp.) musisz złożyć zlecenie odbioru w wybranej firmie kuriereskiej.